آجودان احمدی نژاد باغبانی هم می کند + عکس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آجودان احمدی نژاد باغبانی هم می کند + عکس
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1561
نویسنده : امير محمدي


در تمام کشورهای جهان همیشه یک مقام نظامی به هنگام بدرقه و استقبال مقامات دیگر کشورها آنها را مشایعت می کند و در هنگام عبور روسای جمهور از کنار دسته تشریفات و نواخته شدن سرود ملی کشورها در کنار روسای جمهور قرار دارد.
 



امیر سرتیپ افشارزاده یا همان آجودان احمدی نژاد مقام نظامی است که همیشه وی را در سفر به دیگر کشورها بدرقه می کند و همچنین در مراسم استقبال و بدرقه روسای جمهور دیگر کشورها با لباس نظامی و پشت سر رییس جمهور حاضر می شود، این امیر ارتش اکنون در کنار این کار رسمی به کار دیگری نیز مشغول است.
 



ظاهرا امیر به علت علاقه به کارهای ساختمانی و باغبانی آستین بالازده و به سنگ کاری و کاشتن گل و گیاه در محوطه ساختمان مرکزی و یا همان محل برگزاری جلسات هیات دولت مشغول است. همانطور که در مراسم تشریفات لباس نظامی برتن دارد در کارهای ساختمانی مقید به پوشیدن لباس مخصوص این کار است.
 



گفتنی است فضای سبز و سنگ کاری ساختمان های ریاست جمهوری تحت نظارت مدیریت پشتیبانی و خدمات نهاد ریاست جمهوری و معاون اجرایی رییس جمهور انجام می شود.
 



منبع خبر : آخرين نيوز - http://www.akharinnews.com/content/view/27787/36/




:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: آجودان احمدی نژاد باغبانی هم می کند + عکس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: